vrijdag 5 april 2013

Sex contacten vinden via internet?

Eenzaamheid thuis.

Elke dag gaat die verdomde wekker weer. Om 7 uur s'ochtends uit bed om jezelf vervolgens haastig te douchen, in drie happen een stuk droog brood van gister weg te werken en het geheel daarna weg te spoelen met 3 slokken koffie. Dagen waren saai en hetzelfde geworden. Op deze leeftijd een partner vinden voor wat gezelschap zat er ook niet meer in.

De saaie dagen werden maanden. Het werd winter en nu was ik echt vastbesloten wat te doen aan de eenzaamheid thuis. Een tijdje terug op tv had een stel elkaar gevonden via online dating.. Zou dat misschien een goede oplossing zijn? Toch maar eens proberen. Ik zette mijn computer maar weer eens aan. Zo traag als een slak was ik na een half uur eindelijk op internet. Even googlen op sex contacten.
Hoop commerciĆ«le zooi met wel hele mooie vrouwen. Misschien is dit wat: ouderensex.

Ik was vrij aangenaam verrast dat ik advertenties kon vinden van vrouwen die ik ook daadwerkelijk kon krijgen op mijn leeftijd! Toch wel veel ordinaire vrouwelijke sex contacten ertussen. Ik kreeg ook berichten van een meisje wat ik totaal niet zag zitten! Aan het eind van de avond heb ik denk ik in totaal 5 vrouwen een berichtje gestuurd. Voor de zekerheid meerdere lijnen uitzetten dacht ik!

Na een paar weken had ik nog met 2 van de 5 vrouwen wat contact via ouderensex. Stiekem voelde ik me toch nog een playboy. Dat op mijn leeftijd! haha! Maar de verschillen tussen de vrouwen waren groot. De leukste van de twee woonde helemaal in Eindhoven. Terwijl de minder leuke op een half uurtje van me vandaan woonde. Na een hele tijd nadenken toch maar gekozen voor kwaliteit en de knoop doorgehakt. Ik pakte de auto naar Eindhoven en ben daar voor het eerst met mijn match uiteten gegaan. Gelukkig klikte het bij onze echte gesprekken net zo goed als via internet!